niedziela, 22 czerwca 2014

Zajegłe przesyłki.

Witam w ten brzydki dzień. Czy ktoś mi może powiedzieć co się dzieje w tym roku z pogodą? Ja osobiście mam już dosyć chodzenia w kurtce i telepania się z zimna na przystanku. Z nie cierpliwością czekam na ładną pogodę.
Jak już wspominałam kilka razu, nie mam kompletnie kiedy wysyłać maile, więc u mnie z przesyłkami bardzo słabo. Może raz w tygodniu znajdzie się chwila na wysłanie max. 50 maili, a większość z was wie, że to jest nic i praktycznie na przesyłkę nie ma co liczyć.
Udało mi się dostać w minionym tygodniu tylko trzy, z czego jedna zaległa, a na pozostałe dostałam adresy.

1.

- 2 notesy
- 2 długopisy

2. Ta przesyłka przyszła chyba po miesięcznym, albo i dłuższym opóźnieniem.

- 7 smyczy 
- 2 długopisy
- przypinka

3.

- informator
- 4 zakładki



Jaka szkoda, że nie ma sposobu na wyłowienie tylko tych firm, które wysyłają przesyłki. Niestety trzeba się męczyć i ryzykować :)



6 komentarzy:

  1. Gratulacje:)
    Też dostałam tą 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od dłuższego czasu nie pisze maili o gadżety, bo po prostu dnia brakuje :D Ale gadżety bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie ma czasu. Szczególnie, że teraz jeszcze mistrzostwa są to już w ogóle :D Ostatnio maile wysłałem w czwartek chyba. Nie było ich wiele bo ok 150 i nie wiem czy coś z nich przyjdzie.
    Pogoda jest... ciekawa :) akurat temperatura dla mnie jest odpowiednia, ale ten deszcz niepotrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wysyłam maili o gadżety, nie mam już do tego głowy :D gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne i przydatne gadżety-gratki:)

    OdpowiedzUsuń