niedziela, 13 kwietnia 2014

Credo PR - Majonez Kętrzyński - recenzja!

Niedziela, dzień odpoczynku i leniuchowania. Miałam zrobić sałatkę, ale stwierdziłam, że tydzień został do świąt, więc już na święta zrobię.
Przyjechała rodzina w odwiedziny do taty, więc coś przygotować musiałam. Kilka przystawek i jajka na twardo w majonezie. Cóż za dobra okazja, aby przy okazji wypróbować majonez, który otrzymałam od Credo PR.

Majonez Kętrzyński

3,69 zł / 220g

Od producenta:
Majonez stołowy kętrzyński produkowany jest na bazie oleju rzepakowego z uszlachetnionych odmian, żółtka w proszku, uzdatnionej wody i bukietu przypraw. Majonez posiada jednolitą gładką konsystencję o jasnokremowej barwie. Zapach charakterystyczny dla majonezu. Smak lekko kwaskowaty właściwy dla użytych przypraw. Majonez kętrzyński jest doskonałym dodatkiem do sałatek, jaj i wędlin, może stanowić również cenny zamiennik masła i margaryny w przygotowaniu kanapek. Produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych dodatków.

Moja opinia:
Majonez ma lekką konsystencję, jest nieco bardziej rzadki od zwyczajnych majonezów, dzięki czemu lepiej się go nakłada (spotkałam się z takimi, że ciężko było ''strzepnąć'' z łyżki, i trzeba było używać pomocnych sztućców). Kolor ma jasno kremowy, prawie bialutki, więc na pierwszy rzut oka widać, że nie posiada konserwantów. 


Nigdy nie miałam okazji spróbować tego majonezu. Być może w sklepach nie zwracałam uwagi, bo kupowałam od lat ten sam, albo po prostu nie jest dostępny u mnie w sklepach. Wyrazisty smak, lekko pikantny, który rozbudza kubki smakowe, ale i kwaskowaty, mimo to nie psuje smaku. 


Żadnych przypraw, nawet soli dodawać nie trzeba, bo majonez sam w sobie jest odpowiednio słony.
Jajka z talerzy zniknęły w mgnieniu oka, jak i majonez ze słoiczka.
Robiąc zakupy na święta, uważnie będę musiała rozglądać się w sklepie, za tym majonezem. 
Szczerze przyznam, że przez przetestowaniem nie skusiłabym się na kupno, ze względu na nie znajomość producenta. Na szczęście teraz spokojnie mogę powiedzieć, że to mój faworyt, dodatkowo cena, która jest niska zachęca to kupna.

Ocena: zasłużone 5/5


Dziękuję jeszcze raz Credo PR, za bardzo skuteczną i smaczną współpracę.



Resztę dnia spędzę, na wysyłaniu maili. Brakuje mi pełnej skrzynki.


1 komentarz: