poniedziałek, 31 marca 2014

Babka o smaku cytrynowym - CREDO PR - recenzja.

Miałam dodać wczoraj, ale mimo chęci, współpracy odmówił mi laptop :(
Niedziela - piękna pogoda, spokojny, cichy dzień - idealny do odpoczynku, wypicia kawki i zjedzenia ciastka.
Czy to nie jest dobry dzień na wypróbowanie czegoś nowego? ;)
Dzięki nowej współpracy, o której wspominałam w piątek z Credo PR , miałam taką możliwość.


Babka o samaku cytrynowym.


Przyznam, że babkę robię często (łatwo, szybko), ale o smaku cytrynowym nie jadłam.

Okazało się, że zrobienie nie zajmuje nawet 10min, czyli dla leniuchów to najlepsze rozwiązanie ;)


Nie zrobiłam zdjęcia proszku. Zapomniałam, przyznaję. 
Za to w trakcie robienia:


Myślę, że nawet dla tych osób, którzy w kuchni zrobić nic nie umieją, bądź nie lubią, ta babka to pójście na łatwiznę. Czyli prosto mówiąc dodać olej, jajka, wodę, wymieszać, przelać i zostawić na jakiś czas.
I gotowe:


Nie mam w domu foremki innej, więc jest w tej formie. Co to za problem, skoro smakuje tak samo i muszę przyznać, że smacznie.
Obawałam się posmaku cytryny, ale nie potrzebnie bo jej prawie nie czuć, daje lekki posmak.
Zdecydowałam się na cukier puder, bo nie przepadam za polewami (może dlatego nie czuć tak cytryny).
Niestety godzinę po wyjęciu z brytfanki, kiedy chciałam jeszcze jeden kawałek, babka zniknęła :( Tak posmakowała wszystkim domownikom ;)
Podsumowując - szybko, łatwo, pysznie!


Moja ocena: 5/5

Dziękuję jeszcze raz za możliwość współpracy.

Lubicie piec ciasta? ;)



5 komentarzy:

  1. Ja niestety nie umiem piec :/
    Ale babkę bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście jedyne ciasto jakie w życiu zrobiłam to był tort, na dodatek z czerwonej fasoli, który wszyscy pochłonęli za pierwszym podejściem :D.
    Babka wygląda bardzo smakowicie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam jej, ale myślę, że posmakowałaby mi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że Tobie też taka cienka wyszła :D

    OdpowiedzUsuń