piątek, 12 czerwca 2015

Wygrana w konkursie.

Hej, czy u was dziś też jest tak świetna pogoda? U mnie super ciepło, słonko grzeje, ale wieje lekki wiatr więc jest przyjemnie. 
Moja siostra ma dziś urodziny, więc zaplanowaliśmy grilla rodzinnego, na którego właśnie się wybieram. 

Co do tytułu posta, kilka dni temu wygrałam książkę na jednym blogu. Trzeba było napisać na co najbardziej lubisz patrzeć. Do wygrania była jedna książka, którą zgarnęła inna uczestniczka konkursu, ale autorka postanowiła nagrodzić też mnie za moją odpowiedź. 
Przyznaje, że raczej nie udaje mi się wygrywać kiedy zadanie jest opisowe, bardziej liczę na szczęście w losowaniu. Jednak tym razem się udało i tylko bardziej zmotywowało do brania udziału w konkursach.


Agata Czykiera - Grabowska ''Kiedy na mnie patrzysz''


Udało Wam się ostatnio coś wygrać? ;)


1 komentarz: