piątek, 26 czerwca 2015

Single Hop IPA - Doctor Brew.

Hej, wczoraj próbowałam kolejne piwo, które dostałam w ramach współpracy z Doctor Brew.

Typ razem losowo wyjęłam z pudełka Single Hop IPA.



Skład:



Opis:



Powiem szczerze, że jak dla mnie smakiem to piwo nie bardzo różniło się od poprzednich (które już zdążyłam spróbować: Molly IPA i Mosaic IPA). Unosi się intensywny zapach chmielu z butelki. Smak piwa gorzki, jak w pozostałych. Smak goryczy nie utrzymuje się długo. Zauważyłam też, że kolor jest dużo ciemniejszy i po wlaniu do kufla, gdy piana już schodzi, na dnie pojawia się osad a po jakimś czasie piwo staje się mętne. Nie znaczy to, że wietrzeje.
Na pewno jest to trochę inny rodzaj piwa, niż te, które oferują pospolite marki.
Dla mnie dobre na kilka łyków, całego raczej bym nie wypiła.



Piwo otrzymałam w ramach współpracy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz