wtorek, 7 kwietnia 2015

Paczka od krajanki.

Witam wszystkich po świętach. U mnie w tym roku było bardzo spokojnie i przyjemnie. Pisałam, że wybieram się do znajomych i powiem wam, że spróbowałam tyle nowych potraw, że objadłam się na kilka dni ;D
Dziś po cichu liczyłam na listonosza, który się nie pojawił, ale za to przyjechał kurier. 

Przesyłka była zapowiedziana i wysłana tylko dlatego, że Pani z którą korespondowałam pochodzi z mojego miasta. Czasem fajnie więc trafić na krajankę ;D
Spodziewałam się skromnego upominku a dostałam kilka rzeczy w pudełku.


- notes A4
- gruby notatnik A5
- blok biurowy A5
- 3 notesiki z magnesem na lodówkę
- układanka (to okrągłe obok notesów)
- 11 balonów
- 5 długopisów (2 z latarką, 2 plastikowe, 1 metalowy)
- 5 smyczy


Nie udostępniam na tą przesyłkę namiarów ze względu na prośbę firmy.

2 komentarze: