czwartek, 2 kwietnia 2015

4 przesyłki.

Hej, u mnie tydzień był bardzo dobry jeśli chodzi o przesyłki i mam nadzieję, że jutro listonosz też mnie nie zawiedzie.
Dziś tak jak ostatnio myślałam, że nic dla mnie nie ma, a to tylko listonosz się spóźnił i przyszedł kilka godzin później niż zwykle.
Dotarły do mnie 3 przesyłki i dla mojego kota jedna od kuriera ;D
Chyba też za bardzo się cieszyłam notesami bo dziś nie dostałam ani jednego :(

1.

- 4 długopisy
- 3 zakreślane w plastikowym opakowaniu.

2.

- 2 balony
- 2 długopisy
- 2 smycze
- 2x zapałki (przydadzą się niedługo do grilla,  bo są długie ;D)
- zapalniczka

3.

- kalendarz trójdzielny
- torba
- 2 długopisy
- smycz


A mój kotek dostał:

- 2x sucha karma (już kosztował i chyba mu smakowało, bo się nieźle na nią rzucił ;D)


Uciekam czytać książkę ;)


1 komentarz:

  1. Gratulacje!!;)
    Napisz na priv skad przesyłeczki,tez podam Ci fajne namiarki ;)

    OdpowiedzUsuń