poniedziałek, 30 marca 2015

Jedna przesyłka.

Witajcie, miałam już sobie odpuścić ten post bo od jakiejś 17 nie miałam prądu. Niby to tylko 3 godziny, a usiedzieć w miejscu nie mogłam. Do tego wszystkiego była okropna burza i deszcz, więc opcja aby wyjść z domu też odpadła. W każdym razie już jest, więc jeszcze nie jest za późno na post.

Spodziewałam się dziś kilku przesyłek a przyszła jedna. Czekam jeszcze na jedną zapowiedzianą i może coś przyjdzie niezapowiedzianego, bo w sobotę udało mi się wysłać tylko 50 maili.

Przejdźmy do przesyłki.

- koszulka rozmiar M
- długopis w eleganckim etui (nie piszący ;D)
- 4 długopisy


Skoro dziś tylko jedna, to wątpię że jutro coś przyjdzie :(
Ale jestem dobrej myśli ;)


8 komentarzy:

  1. Hehe nie piszący ale w ładnym etui :D Cóż nie można mieć wszystkiego :)
    U mnie też pogoda jakaś taka huraganowa, gratuluję jednej przesyłki i życzę wysypu nowych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie prezentuje się ten długopis w tym etui.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna przesyłka :) W sumie 5 długopisów, a niepiszący znajdzie jakiś wkład z innych piszących. Nic straconego :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam pełno i wkładów i długopisów, więc na pewno wymienię ;)

      Usuń
  4. Jak to udało Ci się wysłać "tylko" 50 maili? Możesz rozwinąć temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że zwykle wysyłam po jakieś mniej więcej 300 maili Zawsze wtedy istnieje szansa na pewną przesyłkę. 50 maili to na prawdę nic, jeśli chodzi o wysyłanie prośby.

      Usuń