środa, 25 marca 2015

4 pozytywy!

Dzień Dobry, wiem jak długo nie pisałam bo chyba ok 2 tygodni. W każdym razie przez te dwa tygodnie przyszło do mnie zaledwie kilka przesyłek. Małych, skromnych przesyłek. Nie chciałam dodawać osobnych postów z każdą tą rzeczą, ale teraz z biegiem czasu myślę, że chyba tak będę robić. 
To co do mnie przyszło pokażę jutro na jednym zdjęciu, bo dziś już nie mam jak zrobić zdjęć.
Przez ten czas, czyli dwa tygodnie napisałam może 100 maili tylko, więc za bardzo nie liczyłam na efekty. 
Chyba dopadła mnie jakaś chandra, bo tak na prawdę w chwilach w których mogłabym wysłać sporą ilość emaili, czytałam książki pod kocem ;D. Kompletnie mi się nie chciało siadać przed ekranem.
Co nie znaczy oczywiście, że nie odwiedzałam waszych blogów. Jestem na bieżąco i widzę, że u niektórych też cienko z przesyłkami.

W końcu wczoraj nabrałam chęci na pisanie i postanowiłam sobie wysłać z 200 maili. Udało się je wysłać, więc dzisiaj rano powiększyłam ten wynik do 450 maili. Więc, jest nieźle, liczę na jakieś niespodzianki, tym bardziej, że dostałam już aż 4 pozytywy, które bardzo mnie zaskoczyły. Nikt z tych firm nie napisał co wyśle, więc zawartość jest zagadką.
Jutro raczej odpuszczę pisanie, bo nie będę mieć czasu, ale nabrałam chęci i mam nadzieję, że w weekend coś się uda. Chociaż sami wiecie jak bywa ;)

Uciekam przeszukać szafki w poszukiwaniu jakiejś czekolady ;D


2 komentarze: