czwartek, 24 lipca 2014

Ulga dla ust - naturalne masło karite z rokietnikiem - Coloris.

Został mi już ostatni kosmetyk, który dostałam od Coloris


Laura Conti Naturalne Masło Karite do ust z rokietnikiem.

6,98 zł / Tu można kupić.

Od producenta:
Regeneruje i chroni. Bez konserwantów, parabenów, kompozycji zapachowych I barwników.
Unikalna kompozycja masła Karite i olejku z owoców rokitnika przeznaczona do pielęgnacji skóry zniszczonej, przesuszonej, łuszczącej się i wymagającej regeneracji. Olej z owoców rokitnika wykazuje zdolność częściowej absorbcji promieniowania słonecznego z zakresu UVB oraz wysoką aktywność antyoksydacyjną zwalczającą wolne rodniki, co zalicza je do naturalnych filtrów przeciwsłonecznych. Wysoka zawartości witaminy A w postaci karotenoidów odpowiada za własności regeneracyjne olejku, chroni przedwczesnym starzeniem się skóry, wzmacnia włókna kolagenowe. Błyskawicznie przynosi ulgę spierzchniętym, przesuszonym ustom.

Moja opinia:
Malutka pomadka, która zmieści nam się wszędzie i którą warto mieć przy sobie. Poręczny sztyft, łatwo się wysuwa. Bez zapachowa. 
Szczególnie dla suchych ust, ale też dobrze sprawdza się na słońcu. Dobrze nawilża i nie klei się, ani nie wychodzi po za obręb ust. 
Ja używałam ją z rana, więc później moje usta nie były suche, ani popękane.
Cena jest bardzo niska, więc warto mieć ją w swojej kosmetyczce.





6 komentarzy: