niedziela, 13 lipca 2014

Ładnie z AllePaznokcie!

Miałam zabrać się za posta wcześniej, ale.. (zawsze jest jakieś ale) zjadłam obiad i kompletnie straciłam ochotę na cokolwiek. 

Przyszedł czas na kolejną recenzję, tym razem lakierów do paznokci. Postanowiłam, że opiszę je w jednym poście. 


Szybko schnący lakier do paznokci R21

(oczywiście przepraszam za obdarte skórki - standard)
10 ml / 2,49 zł

Moja opinia:
Na wstępnie muszę przyznać, że ma wygodny pędzelek - płaski. Dobrze się rozprowadza, ale musiałam nałożyć 3 warstwy, żeby płytka paznokcia była ładnie pokryta i nie było prześwitów. Schnie w sumie normalnie, jak lakier. Po pierwszym dniu miałam wrażenie, że zrobił się ciemniejszy i matowy (albo głupieję) ;D. Na paznokciach trzyma się dobrze, po 3 dniach standardowych czynności (kąpiel, mycie naczyń, pranie itp.) odpryskuje przy naskórku, mimo to i tak się świetnie trzyma. Totalnie kolor przypadł mi do gustu. Nude podchodzący pod łososiowy, który pasuje mi do wielu rzeczy.


~~~~

Kolejnym lakierem od tej firmy jest Lakier profesjonalny One colour pro 592

15 ml / 6,90 zł

Moja opinia:
Pędzelek również płaski, dzięki czemu dobrze się rozprowadza. Jedna warstwa odpowiednio kryje płytkę paznokcia, jednak ja nakładałam dwie z przyzwyczajenia. Jak dla mnie był dość matowy, co mnie zaskoczyło (pozytywnie). Powiedziałabym, że ten schnie szybciej od tamtego i właśnie temu dałabym nazwę ''szybko schnący'' ;). Po dwóch dniach już nie wyglądał dobrze na paznokciach, odprysnął dość mocno. Kolor totalnie nie mój, za to moja siostra zwariowała na jego punkcie. Niby czerwony, ale wpada pod mocno jaskrawy różowo-pomarańczowy. Próbowałam zrobić dobre zdjęcie, ale nie oddaje totalnie rzeczywistości. 



~~~~~

Dostałam również pilnik 

2,50 zł / Tu można kupić

Moja opinia:
Co tu dużo mówić o pilniku? Piłuje? Piłuje! Jednak.. Ja jestem przyzwyczajona do malutkich i cienkich pilników i tylko tymi umiem dobrze spiłować. Ten natomiast dobrze radzi sobie z twardymi paznokciami. Papier ścierny na pilniku nie obsypuje się i nie ściera.


Taki mały amatorski mix wszystkich lakierów:


Bardzo dziękuję Pani Karolinie za możliwość przestestowania lakierów od AllePaznokcie i chęć współpracy z moim blogiem.


Który lakier Wam bardziej odpowiada? ;)


4 komentarze:

  1. ja tak średnio jestem zadowolona z tych lakierów, jeśli chodzi o trwałość.. ale kolorki ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. różowy lakier jest śliczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie zamawiałam z tego sklepu . ładne stylizacje paznokci

    OdpowiedzUsuń