niedziela, 11 stycznia 2015

Liście Manuka - Hit czy Kit?

Hej, nie wiem czy pamiętacie, ale przy okazji promocji w Rossmannie jakiś czas temu, kupiłam zestaw z Ziaji.
Miałam napisać już jakiś czas temu, ale mam tak mieszane uczucia, że postanowiłam dać sobie jeszcze czas. 


Oba produkty zachęciły mnie nową serią, wyglądem, CENĄ i oczywiście zapewnieniami producenta. Ja produkty Ziaji bardzo sobie cenię i używam od lat, więc to była konieczność zakupów.

Do skóry normalnej, tłustej i mieszanej.

Żel myjący normalizujący na dzień / na noc.
200 ml / ok 8 zł

Oczyszczający, spłukiwalny żel myjący. Nie zawiera mydła. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
  • ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym.
  • ściągająco - normalizujący zinc coceth sulfate
Substancje czynne nawilżająco kojące:
  • kwas laktobionowy, alantoina i prowitamina B5

Czysta i świeża skóra:
  • zapewnia efekt dokładnie oczyszczonej skóry
  • łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry
  • kwas laktobionowy ułatwia redukcję sebum
  • poprawia nawilżenie i miękkość naskórka
  • przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych
Tonik zwężający pory na dzień / na noc.
200 ml / ok 8 zł

Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
  • ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
  • ściągająco - łagodzący glukonian cynku
  • złuszczający kwas migdałowy
  • nawilżający kwas laktobionowy
  • łagodząca prowitamina B5

Czysta i świeża skóra:
  • łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu
  • działa ściągająco na rozszerzone pory skóry
  • zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym 
  • wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych
  • przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych

Moja opinia:
Cóż mogę powiedzieć. Zapowiadały się obiecująco i natychmiast zaczęłam używać. Żel ma wygodną pompkę, ale jeśli chodzi o wydajność to średnio. Oczywiście w przypadku każdego żelu z wydajnością raczej jest podobnie. Dobrze się pieni i rozprowadza po skórze. Po zmyciu skóra jest miękka.

Tonik denerwował mnie od samego początku. Myślę, że forma sprayu nie jest dobrym rozwiązaniem dla toniku. Zdecydowanie wolę wersję ''klasyczną''. Żeby odpowiednia ilość na waciku mi starczyła na twarz, musiałam trochę ''popsikać''. 

No i najważniejsze działanie. Używałam rano i wieczorem obu produkty. Żelem również zmywam pozostałości podkładu i spisuje się na prawdę dobrze! 

Po jakimś czasie używania jednak moja skóra nie wyglądała zbyt estetycznie. Zaczęły pojawiać się krostki i nie doskonałości.

Nie wiedziałam, który produkt to powoduje, więc odstawiłam na początek tonik. Uwierzcie mi, po kilku dniach bez toniku moja skóra wróciła do normalności. 

Żel spisuje się spoko, ale polepszenia też nie widzę. Używam go do obmycia twarzy po nocy i dniu i właściwie tylko do tego mi służy.

Muszę przyznać, że zawiodłam się nieco na Ziaji, bo nigdy nie miałam problemów z jakimkolwiek produktem.

Liście Manuka dla mnie to kit i nie kupię ponownie. Wykończę żel a tonik, właściwie to nie wiem co z nim zrobię, ale na pewno nie będę go używać.
Szkoda, bo zapowiadały się super a niestety dla mnie okazały się totalnie do niczego.


Używałyście? Jakie są wasze zdania na ich temat? ;)




2 komentarze:

  1. Pastę lubię, krem z kwasem w sumie mi nie pomógł, żel z drobinkami bardzo lubię. Bez nie miałam, toniku raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń