czwartek, 8 października 2015

Monte Snack - projekt trnd.

Dzień Dobry po tak długim czasie. Nie będę pisać usprawiedliwień, bo ich nie mam. Mogę tylko napisać, że nie dodawałam postów bo zwyczajnie nie miałam o czym.
Może więcej napiszę następnym razem.

Udało mi się dostać do Grona Ambasadorów i dostałam paczkę z mlecznymi kanapkami Monte Snack.

Przesyłka była duża i byłam zdziwiona, że tak wielkie pudło jest. Po otwarciu ukazała mi się lodówka wypełniona suchym lodem.




W środku znalazłam:


- 24 mleczne kanapki - 12 dla mnie, 12 do rozdania.


Mogę powiedzieć, że kanapek już nie ma, ale więcej napiszę następnym razem.

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Też testowałam kanapki, tak samo nasze jak i do rozdania rozeszły się jak świeże bułeczki :)
    Dziewczynom kupowałam różne kanapki, ale te monte snack przebiły wszystkie. Kiedyś myślałam,że nie będzie nic lepszego od Kinder kanapek,teraz zmieniłam zdanie,póki co monte są najlepsze. Takie samo zdanie mają dzieciaki i mąż, jeszcze nikt nie narzekał na smak

    OdpowiedzUsuń
  2. Monte jest fantastyczne, pyszne, mięciutkie, po prostu idealne dla dzieci, choć ja też je podjadał.
    Serdecznie polecam, spróbujcie :)
    Anetkaaa1987

    OdpowiedzUsuń