sobota, 18 lipca 2015

Kolejna wygrana książka.

Hej, dziś przychodzę z postem, który miałam opublikować już kilka dni temu, ale zapomniałam ;D
Gorąco jest, zdarza się.
Jak wiecie (lub nie wiecie), jestem maniaczką książkową i czytam kiedy tylko mogę.
Szczęście uśmiechnęło się ponownie i udało mi się wygrać kolejną książkę ;)

Zadanie było proste. Podać parę przyjaźni książkowej damsko-męskiej, która nie przerodziła się w miłość. Do wygrania trzy książki. Jako fanka Harrego Pottera, podałam przykład Harrego i Hermiony, oraz dopisałam kilka słów. Nie tylko ja wpadłam na ten pomysł, widziałam że później kilka osób też podało ten przykład, ale wydawnictwo (organizujące konkurs) napisało, że skoro było kilka osób z podobną odpowiedzą, nagrodzą pierwszą. Tak stałam się posiadaczką kolejnej książki.


''Przypadki Callie i Kaydena'' Jessica Sorensen



Udało wam się ostatnio coś wygrać? ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz