poniedziałek, 2 lutego 2015

Eveline Color Edition 916 - recenzja.

Hej, dziś przychodzę z pierwszą recenzją produktu, który dostałam w ramach współpracy z Eveline.
Wszystko już jest testowane, niektóre produkty śmiało mogę opisać, niektóre wymagają jeszcze czasu.
Na pierwszy rzut - Lakier do paznokci Color Edition 916.


Z tego co się orientuję kosztuje ok 10 zł za 12 ml.


Lakier na zdjęciach to trzeci dzień od pomalowania. Trzyma się świetnie, mimo mycia naczyń, prania, sprzątania i ogólnych prac domowych. Większość lakierów niestety nie wytrzymuje tylu dni przy ciągłej pracy. Oczywiście są wyjątki, które również posiadam i Eveline zdecydowanie do nich należy,


Jak widać nie mogłam dobrze ująć koloru. Na pierwszym zdjęciu jest jaśniejszy niż na drugim, a w rzeczywistości kolor jest jeszcze nieco inny. 
Jeśli chodzi o schnięcie to tu chyba bez zmian. Schnie tak samo jak inne lakiery. 
Mnie starczyły 2 warstwy. Po jednej były lekkie prześwity i z przyzwyczajenia nakładam dwa razy, żeby kolor był wyraźniejszy.


Bardzo przypadł mi do gustu pędzelek. Jest płaski, dzięki czemu równo i sprawnie maluje się paznokcie. Bardzo lubię takie pędzelki, bo równo się rozprowadza przy skórze i nie i nie muszę się martwić, że wyjadę poza płytkę paznokcia.

Bardzo polubiłam ten lakier i jak tylko znajdę gdzieś w sklepie na pewno zaopatrzę się w inne kolory.




1 komentarz: