poniedziałek, 8 grudnia 2014

Zamówienia.

Hej, nawet nie zauważyłam jak długo mnie nie było na blogu. Byłam pewna, że minął może tydzień a tu prawie dwa.
Niestety w tym czasie nie dostałam zbyt dużo gadżetów,  a właściwie tylko dwie, które mam obecnie w innym mieszkaniu. Pierwsza paczka była z makro o ile dobrze pamiętam i w środku znalazłam pierwszą koszulkę w mojej kolekcji. Artur z bloga http://stankoos.blogspot.com powinien wiedzieć o czym piszę, bo dostał identyczną ;) Dostałam też próbkę płynu Fairy z Everydayme i to by było na tyle darmówek.

Moje wykłady skończyły się tydzień temu, ale jako że nie było mnie w mieście nie miałam jak pójść na egzamin wewnętrzny. Więc jutro bądź pojutrze się okaże jak dobrze znam zasady ruchu i zaczynam jazdy ;D

Po za tym ostatnio jak większość wie, 2 grudnia w wielu sklepach internetowych była darmowa dostawa. Napaliłam się na spore zakupy, ale jak już znalazłam chwilę na poszukanie czegoś ciekawego stwierdziłam, że nic praktycznie nie potrzebuję (po za książkami, których nigdy za wiele, ale i tak zamówiłam jedną) ;).

Zakupy kosmetyczne robiłam ostatnio w Rossmannie na promocji, więc skorzystałam z darmowej dostawy tylko na maskę Kallos do której dobrałam sobie też szampon.



Co do książki to jedna z wielu. Planuję większe zamówienie książkowe, ale przyznam że czekam na ciekawą promocję ;)

30,90 zł


Mam nadzieję, że już nie ucieknę na tak długo ;)


5 komentarzy:

  1. Tylko nie szalej za kółkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiedziałam, miałam w DDD zamówić coś z Kallosa i nie mogłam sobie przypomnieć co :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uciekaj! Ta maska Kallos jest na mojej liście do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ,mamy cos podobnego? No koszulki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przegapiłam w DDD Kallosa wiedziałam , że o czymś zapomniałam

    OdpowiedzUsuń