niedziela, 23 listopada 2014

Nails.

Hej, po tygodniu można coś w końcu napisać ;).
Nie planowałam dodać dwa posty pod rząd o książkach, ale nie miałam możliwości dodania niczego innego a ten miałam już przygotowany, więc tak wyszło.

Mój pobyt w Krakowie był bardzo udany i żałuję, że byliśmy tam tak krótko. Czas po imprezie zdecydowanie za szybko minął. Nie udało mi się tym razem znowu nigdzie pójść (nie licząc sklepu obok) i między innymi dlatego jeszcze jeden dzień by się tam przydał.

W tym tygodniu nic do mnie nie dotarło :(, ale za to przeczytałam 2 kolejne książki. Myślę, że na razie odpuszczę sobie dodawanie recenzji, bo jest mało zainteresowanych, a przynajmniej tak mi się wydaje ;)

Za tydzień kończę wykłady i powoli zaczynam jazdy i oficjalnie znowu jestem cała w nerwach. Co dziwne, znalazło się tylu chętnych pokazać mi co i jak i przed pierwszą jazdą chcą dać spróbować ruszyć, że się dziwie że nie boją się o swoje samochody ;D

Przechodząc do postu - od jakiegoś czasu przygotowywałam sobie zdjęcia paznokci, które maluję bardzo często. Często też są to wzorki czy coś innego a nie jednolity kolor, więc pomyślałam, że mogłabym zrobić taki paznokciowy post. 
Nie, nie, oczywiście nie poszło po mojej myśli. W jakiś magiczny sposób zdjęcia zniknęły a ja nie pamiętam czy zbierałam je na aparacie czy zgrywałam na laptopa. W każdym razie ani tu, ani tam ich nie ma. Zostały mi dwa najnowsze zdjęcia, które dodaje.
Post trochę o niczym, ale na wtorek szykuję recenzję.




Uciekam na późny rosołek ;)

1 komentarz:

  1. Oba mani super :) Ja dzisiaj prawie cały dzień spędziłam poza domem, w pracy :)

    OdpowiedzUsuń