sobota, 25 października 2014

Kolejna współpraca.

Hej, ja jak zwykle szybko. Myślę, że już od poniedziałku będzie lepiej. Generalnie coraz większe efekty w łazience widać, w związku z czym za parę dni wprowadzę się z powrotem do domu.
Dodatkowo planuję w końcu kurs prawa jazdy, na który mam zamiar zapisać się po niedzieli i szczerze mogę powiedzieć, że zżerają mnie nerwy bo nie wyobrażam sobie ruszyć samochodem i nie wjechać w każdy możliwy słup czy krawężnik.

Dostałam wczoraj kolejną przesyłkę z współpracy, tym razem z Spa Domowe.


A do przetestowania otrzymałam:


- kwas hialuronowy 1%
- kolagen z elastyną



7 komentarzy:

  1. Gratulacje:) ja też wczoraj otrzymałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolagen z elastyną mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje świetna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Co do prawka to zachęcam. Dopiero na kursie pierwszy raz jechałem samochodem. Nigdy wcześniej mnie do tego nie ciągnęło i uważałem, że jest mi to niepotrzebne. Pewno razu na zajęciach na studiach doktoranckich nudziliśmy się z kolegą i wymyśliliśmy, że zaszalejemy i idziemy na prawko :) Spontaniczna decyzja :) Jednego dnia wymyśliliśmy, drugiego już mieliśmy pierwsze zajęcia :) Teraz bez samochodu jak bęz nogi. Nie ma jak się gdziekolwiek ruszyć...

    OdpowiedzUsuń